Sista dagen

Ja, då var det 31 december - Nyårsafton!

hoppas att alla får en riktigt fin afton med mycket glädje.


Å kanske lite skumpa;)

Gott Nytt År :D

Pusspuss/ Lulu

Juldagen

Igår var det julafton, knappast någon som missade det.
Även om jag inte direkt har längtat efter julen så var julafton riktigt lyckad för min del. Vi åt god mat, öppnade presenter och spelade spel tillsammans. Riktigt mysigt, precis som det ska vara.

Jag trodde inte jag skulle få så många julklappar eftersom jag snart är 18 och då kanske man inte får så många (?) och så hade jag bara önskat mig två saker.
Men igår när jag räknade ihop allt kom jag upp till 20saker :) och så hade jag fått precis det jag ville ha. Så det var hur skoj som helst. Och julklapparna som jag gav bort var också uppskattade, vilket också är kul. Jag blir alltid så stressad över vad man ska ge andra personer. För man vill ju att de ska gilla det. Men allting var frid och fröjd. 

Och jag har fortfarande några julklappar kvar. Från pappa. För än så länge har jag bara fått de julklappar som jag får av "mammas familj".
Jag kommer förmodligen få lite småsaker för den stora julklappen av pappa är vår Thailandsresa.
Vi åker imorgon. Det ska bli jättehärligt och så kommer jag förmodligen köpa relativt mycket därifrån också, så jag kan bara konstatera att detta år slutar på topp! :D

Nu ligger jag i sängen och skriver. Känner mig lite slö efter all julmat. :P
Jag har min fina lilla katt bredvid mig så det är jättegosigt. Jag kmr sakna henne när jag är borta :( Men det kmr bli kul i alla fall, så det är bäst att jag börjar packa nu.

Vi ses 2009!
/M

God Jul

God Jul och Gott Nytt År till er alla!

pusspuss/Lulu

Snuvig som satan

Atjooooooooo!

Ja det är precis vad jag har gjort nu de senaste minuterna, nyst typ 20 gånger i rad^^...najs;) det måste vara nytt rekord.

Jag hatar att vara så här snuvig för jag får sån panik när jag sitter i klassrummet och vi har prov, eller uppsats som vi hade idag, för då hör jag hur jag själv sitter å snörvlar. Att jag får panik beror ju på att jasjälv tycker att dte är gryyymt irriterande när andra sitter å harklar och snorar när det egentligen ska vara helt tyst, och nu när jag gör det så är ju inte det nå bra;)

Idag var vi förresten på Raymond Ahlgrens grej på Playhouse på Sibyllegatan. han är nån typ av livscoach och han skulle hålla en föreläsning. en vanlig föreläsning med powerpoint eller overhead tänker ni då kanske? Nej, det här var något alldeless extra. Det var ett "liveband" som spelade då och då och så var det en massa specialeffekter  -somliga var lite jobbiga, särskillt strålkastarna som var så ljusa att man var tvungen att blunda för att inte bli blind typ.

men det var i alla fall väldigt roligt tyckte jag å camilla, speciellt hårdrockarn, hon var helt galen och bölev överförtjust när några "på skoj" klappade händerna lite extra och skrek lite efter när just hon sjungit. hahah, hon var fett rolig, och ehnnes hår liksom studsade på huvudet när hon rörde sig. haha:D:D

Vad gör alla ikväll då?

själv sitter jag å tittar på Grey's;)

pusspuss, hörs snart

er Lulu (alltså inte Lulu mat-tanten^^)

RSS 2.0