OASIS!



Konserten igår va fantastisk, jag å camilla är mycket nöjda, visst cami? ;)

Globen var väl nästan fullsatt, även om parkett kändes lite tomt, de hade lättt kunnat squeeza in mig å cami där, men vi fick nöja oss med sittplatser (fast det va najs de me!).

Synd bara att inte Live Forever va me, den är ju grym. annars vare gamla godinagar som: Don't look back in anger, Wonderwall, Supersonic, What's the story morning glory, Cigaretts and alcohol och många många mer......

Det var helt klart värt!

pusspussssss<3<3

/Lulu

Kommentarer
Postat av: C

JA! det var sjukt bra :D

och fan va kul det sk bli i sommar! Jag säger bara "it's LONDON, BABY!"

(det citatet hoppas jag du känner igen min VÄN ;))

2009-02-06 @ 16:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0