Full fart

Jaha. Då var skolan igång. Trist men sant.

Redan är det full fart. Idag hade vi engelska-uppsats och som vanligt diskuterade vi aldrig boken utan direkt när terminen staratde så skulle vi skriva uppsatsen, typiskt Rudin;)

Resten av veckan är det en massa läxförhör och diverse små-uppgifter. Jag känner på mig att vårterminen kommer bli jäkligt tuff.

Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge. För i maj åker jag å Camilla till Aix med franskagruppen i en månad å lilla Mikaela åker till Munchen med tyskagruppen. Fy bubbland vad vi ska ha kul.

Förresten, snart fyller Mickis år. Men vad kan den lilla markattan tros önska sig?^^
Tyvärr fyller hon år på lovet å då är vi borta (jag ska till åre - förhoppningsvis följer camilla med. Egentligen var planen att följa med Mickis till Idre men det funkade inte;)). Så vi får fira Mickis efterår:) hon är lite bitter över det, hihi.

pusspuss, Lulu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0