Tummen ner ...

Vilken pissig dag! Och det beror inte bara på vädret. Precis som Louise hade jag match idag, fast vi spelar inte i samma serie ... Jag spelar i Huddinges Damlag i divsion 3 och Louise spelar i St Erikscupen (?) hoppas jag inte säger fel nu...
I alla fall, det var "Huddinge-derby", hahah, det låter kanske lite töntigt men då är det faktiskt alltid lite tuffare och mer spännande. Matchen slutade 3-3, var ganska besviken efter matchen eftersom vi ledde med 3-1 in i pausvilan. Men i andr halvlek slutade vi spela och jag tror inte vi hade ett enda skott på deras mål då ... Dåligt!
Sen efter matchen så blev det ännu mer "fotbolls-problem och tjaffs", orkar inte ha någon utläggning om det. Blir bara irriterad jag tänker på det. Men kort och gott så känns det som om de äldre i mitt lag tror att de bara kan köra över mig bara för att jag är yngst.
Så dagen har inte varit alltför bra, övningskörde dock senare på dagen, från Huddinge-Saltsjö-Boo och tack och lov så gick det i alla fall bra! då ar jag ju någonting att glädjas åt ...
Nu vet jag faktiskt inte vad ja ska göra, ska först äta middag och sen får jag se vart kvällen leder.

Igår var jag hemma hos Hanna med Steini. Det var precis som gamla tider, jättemysigt och knasigt! :) Innan det hade vi varit och köpt nya skor till mig också, den nya Converse-modellen, har ni sett den? Jättefina tycker jag :) Efter det inhadlade vi även godis för kvällen, eller snarare för ett helt år! Vi köpte godis för 176 kr , muuums! hahah
På löragmorgon kom vi på att vi inte ens hade öppnat våra chokladkakor utan bara ätit utav lösgodiset så det blev våran efterrätt efter fukosten, nyttigt va? :D

Nu är middagen serverad, lägger kanske upp några bilder senare! Take care från Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0