Virus och platta fall, det måste vara söndag!

Det var ett tag sen jag skrev nu, nästan en vecka sedan. Det är så mycket på gång nu och så många bollar i luften så man hänger ju inte med. Och då är bloggen tyvärr inte etta på prioriteringslistan ...
Precis som förra helgen, har jag varit med Steini hela helgen och så självklart sparkat lite boll också. Det har varit skönt och chilligt. Men idag är det söndag igen, jag fruktar söndagar!
Imorgon ska vi i våra shk-&engelskagrupper sammanställa vår fakta om det amerikanska valet och än så länge har jag inte hittat någonting så det är en sak jag måste göra idag. Annars har jag sökt information till min analys i ungdomsparlamentet i miljöutskottet ... Visst låter det avancerat? hahah Jag känner mig ganska smart när jag säger/skriver det ;). Men det går rätt segt. Jag var i full gång men så började min data krångla och jag har anat ett tag nu att jag nog har något virus i datan så idag var jag tvungen att fixa det. Tyvärr så anade jag rätt och det var inte bara ett virus kan jag tala om, utan 267 stycken !!! Usch&fy!
Så hela mitt arbete stoppades upp så istället har jag läst i vår engelskabok som vi ska ha uppsatsskrivning i om 2veckor och så har jag kelat med min katt som idag ramlade ner från trappan. :( Hon stod längst upp på räcket och balanserade på en 2mm bred kant och så ramlade hon ner. Hörde bara en duns från mitt rum, stackars katt! Men nu har hon lärt sin läxa. Jag tror hon fick lite ont för hon gömde sig under soffan i 2h, men nu har hon i alla fall kommit fram och jag bjöd henne på en ordentlig massagekur! :) (avis louise?) Hihi, jag är en så bussig matte!

Jag tror att virusprogrammet börjar bli klart så jag ska försöka rätta till min dator och sen fortsätta med pluggandet. Och efter det måste jag rensa ut hela mitt rum för nästa vecka ska vi lägga nytt golv i mitt rum med värme och så ska jag få en ny garderob. Så jag har en del att göra idag... Längtar inte, men ibland måste man göra sånt som inte är kul!

(Oj, nu råkade jag ändra texten här på ngt sätt så att det är jättestor teckenstorlek. Hoppas det inte är så sen på publiceringen... Snacka om att jag är oteknisk!)


Kommentarer
Postat av: sigrid

men kara du, fraga mig om valet ifall ni behover hjalp..

det jag inte vet, behover inte ni veta! haha!

2008-09-21 @ 17:35:56
Postat av: Anonym

meen gu, vrf tänkte jag inte på det!? idag sammanställde vi i alla fall faktabladet men sen ska vi jobba med våra tvärgrupper. ifall det är ngt frågetecken kontaktar jag dig omedelbart och skriver "källa: Sigrid Rydell Johnson - en mkt pålitlig källa!!" hahah :D <3

2008-09-22 @ 15:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0