Ännu en regnig tisdag ...

Jag har fått utstå mycket tjat om att jag inte har skrivit på länge - ledsen för det ... men jag HAR en ursäkt! Som ni kanske minns har jag bott hos mormor hela veckan och kom hem igen igår. 
Det var toppen, men tyvärr är mormors internet (för att vara finkänslig) inte särskilt snabbt. Dessutom var datorna upptagen större delen av tiden; mormor skriver en bok :P
Puh - Nöjd nu micki? jag ska göra mitt bästa för att vara mer aktiv i fortsättningen ;) och jag vill ju inte att vi tappar våra MÅNGA trogna läsare bara för att det enda de har att läsa är ditt svammel...!

Nu till att berätta om dagen. Måndagar är ju den dag så man är trött och seg efter helgen (jag är nästan ALLTID trött på måndagar) men jag måste säga att idag var värre än igår.
Vet inte varför men det var svårt att sova igår,gick och la mig väldigt sent (eller tidigt beroende på hur man väljer att se på saken). Pga det försov jag mig lite, hann inte äta frukost utan skyndade mig iväg till skolan (gående eftersom mitt SL-kort inte har kommit ännu).
Tyvärr kom jag kom försent till Samhällskunskapen (skyller på rödljusen på Sveavägen - jag stod där i säkert tre dyrbara minuter innan jag hann smita emellan ett par bilar, och just som jag kommit över blev det grönt.... typiskt!) Missade alltså en hel lektion eftersom Kristina aldrig öppnar dörren när hon väl stängt den.... nu när jag är hemma igen kommer jag att börja komma försent igen :/

Sen var det dubbeltimme i matte, sedan franska, historia och till sist svenska.
Och vi fick veta ämnen etc i Ungdomsparlamentet. Min gruppp har "Hur man kan motverka psysikt ohälsa hos unga?"  aaah! svårtsvårtsvårt!


(Det regnade och var kallt och grått idag)



Nu känner jag faktiskt att jag har bidrgit till bloggen (och jag tycker det här inlägget var så långt så det gottgör hela helgen! :D)
så Julia: kom igen och skriv :D du måste också inviga ju!!

och lulu: det skulle inte förvåna mig ett endaste dugg om bebisen på bilden faktiskt var du ;D

och sigrid: Jag är verkligen glad att  inget hände. Jag är verklgen glad att inget hände! Massor med pussar och kramar <3 !!





Jag insåg just attt jag kanske låter lite negativ - inte min mening jag LOVAR. jar är egentligen väldigt positiv så jag skickar med ett leende nu på slutet. så ha en underbart fortsatt grå tisdag ! :D
 //Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0