Steinibeini

Hola amigos!

Nu är jag hos Steini igen, surprise!? Vi ska käka lite middag innan resten kommer. Just nu läser hon upp gamla kärleksbrev som hon har fått. Lyssnar inte direkt, lägger bara in lite opersonliga kommentarer.
Hon har säkert skrivit breven själv, för vem skulle skriva något snällt om och till henne!? hahah :)

Juste igår när jag skulle åka hem från henne, så blev hennes hund Leila alldeles galen. Blev lite rädd så där. Hunden såg nämligen pappas bil på deras infart och började skälla och hoppa. Sen sprang hon naturligtvis till ytterdörren och bärjade krafsa på dörren. Jag plockade ihop mina grejer snabbt som f** lockade hunden till andra änden av rummet och inväntade tills hon kollade åt ett annat håll. Då sprang jag allt jag kunde till ytterdörren och slängde igen den. Äntligen ute!
Leila stod självklart då vid fönstert och var alldeles vild, trodde nästan hon skulle hoppa genom fönstret.
Men det gjorde hon som tur var inte. En väldigt bra vakthund är hon däremot, fast hon egentligen inte ens är en vakthund ... Aja, nu ska jag hjälpa Steini att fixa till lite.



Aylin och Sasha

Kommentarer
Postat av: Mickis

hoppsan hejsan, jag härmade visst Louise lite där med "hola amigos" fast hon skrev "Hola amigAs" aja. ska inte hända igen, höhö :) sry!

2008-09-13 @ 19:27:48
Postat av: Steini ♥

micki, du är bara avundsjuk...bara för att du inte får några kärleksbrev...tönt

2008-09-13 @ 19:31:27
URL: http://steinle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0