Skola, träning, vänner ...

...Så ser mina dagar ut. På veckodagarna hinner jag aldrig göra någonting annat än att komma hem, plugga lite kort, äta och sen dra iväg på träning. Ganska enformigt, men sen på helgerna brukar jag alltid ha kul! Förutom kanske den här helgen då ... :/
Har sjuuuuukt mycket plugg, vet ej hur jag ska hinna med. Men på lördag har vi vår sista match och på kvällen avslutningsmiddag med herrlaget så det blir nog kul. Fast alla kommer dra in till stan sen och supa sig fulla men det får ju inte jag ...Nåja, det är bara ett halvår kvar! :)
Igår var jag på derbyt mellan dif-aik, ojojoj det var rysligt spännande! Sen efter det var jag tvungen att plugga på kvällen så jag gick och lade mig först kl. 01.00 , inte kul. och imorgon är det matte-&naturkunskapsläxförhör som varje fredag. Längtar inte precis. Bläää. Men skit i skolan för en stund. Imorgon ska Louise, Camilla och Julia (?) komma hem till mig och titta på katten, får se de godkänner henne.. :P
Och så kan jag rapportera att min fina, lilla, söta katt (haha) nog inte kommer heta Marci-Lou som Louise förut sa. Det är lite jobbigt med dubbelnamn på en katt, så vi tänker vidare. Ett förslag är Blaisy (vet inte riktigt hur det stavas..) men jag säger till när hon är döpt och namngiven!

Nu orkar jag inte skriva ngt mer, simma lugnt kisen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0