Skämmes ta mig faan

Hallå i stugan!

Vi är sååå ledsna för den dåliga uppdateringen, men ni anar inte hur många bollar man har i luften dessa veckor. I skolan verkar uppgifterna liksom aldrig ta slut, de öser bara på mer och mer.....där av andra prioriteringar än bloggen;)

Annars är allt bra för de som undrar;) hur är det med er?

Nä, jag måste gå, duty calls;)

Ni får ha det bäst! snart blir det bättre uppdatering, lovar!

å juste, imorn ska vi titta på Mickis nya katthemma hos henne, lilla söta Marci-Lou (som hennes mamma kom på, haha^^)

Kramkalas/Lulu

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag mår bra:D alla har mkt att göra elda tiden så det förstår jag!

Puss

2008-09-27 @ 19:46:35
URL: http://jennifere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0