Rapport från gårdagen!

Igår var det min sista match för den här säsongen, vi vann såklart! (4-1) :D Som tur är, är matcherna inte helt slut ännu, i och med att vi kommer delta i Victoria Cup. Men lite tråkigt är det självklart för det betyder ju att försäsongen snart drar igång. Och försäsongen är bajstråkig med bara en massa löp-&fysträning.
Igår efter matchen så åkte i alla fall hela laget tillsammans tillbaka till vår träningsanläggning och omklädningsrum där vi tittade på herrarnas match, duschade och bastade. Sen drog jag hem, bytte om och så åkte jag strax iväg till O'learys där vi skulle ha avslutningsmiddag med herrlaget.
Det är bara jag och tre andra ur mitt lag som inte är 18 så vi fick sitta och titta på när alla andra söp skallarna av sig. Men senare på kvällen efter att jag hade tackat nej åt ett par "jag-kan-köpa-en-drink-åt-dig-i-baren-om-du-vill" förslag så tackade jag i alla fall ja. Sen gick det undan. Lite cider här, lite vin där och lite shots både här och där. Och helt plöstligt ville alla dela med sig. Vilket generöst lag jag har, hahah!
Sen skulle de äldre dra vidare in till stan där de skulle hälla i sig ännu mer sprit. Jag fick snällt ta min moppe och åka hem. Men eftersom jag hade druckit en liten skvätt "opålitlig dricka" så tog jag det säkra framför det osäkra och körde långsamt på trottoaren istället för på vägen!
Och nu sitter jag här och vill bara att det ska vara fredag igen.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ha ha ha, rattfylle-mikaela!

2008-09-29 @ 22:34:40
Postat av: Mikaela

nej! för jag var ej full!

2008-09-30 @ 14:34:09
Postat av: millla

det är så det brukar låta...

2008-10-02 @ 12:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0