Oh no!

AAARRRGH!! Vi ligger redan efter. Jag skrev ju i förra inlägget att vår blogg ska bli lika stor som Blondinbellas, men redan nu har vi hamnat på efterkälken. Om man någonsin har läst hennes blogg så vet man nog att hon lägger ner typ 8h på den (för det nämner hon gaaaanska ofta, hahah). Men vi har bara haft 1 (!) uppdatering idag och en av oss, JULIA har inte ens skrivit ett endaste ord. Fy skäms på henne, hon ska få smisk imorgon!

Idag i skolan var vi iaf på stadsvandring i Gamla stan. Bättre än vanlig undervisning men så intressant var det inte. Sen efter skolan hade jag självklart träning, är precis hemkommen och nyduschad. Och snart börjar Hells Kitchen på TV3, tror det är finalen. Tycker det är ganska kul att titta när vissa av kockarna/lärlingarna gör bort sig helt och nästan bränner ner hela köket och Gordon Ramsay blir helt galen och skriker ut varje amerikansk svordom! haha, skadeglädje är ju den bästa glädjen sägs det ju ... :)

Eftersom vi tydligen inte håller "Blondinbella"-måttet så blir det tyvärr ingen "dagen outfit", jag hoppas ni överlever i alla fall! hahah

Förresten, IMORGON ÄR DET ÄNTLIGEN FREEEDAG! jiiipiie!
Då ska jag träffa mina raringar Steini&Hanna! :)

Jag och Steini längst bak till vänster!

Jag och Hanna i Ö-vik!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej ! jasså det låter mkt trevligt men jag måste bara säga att gordon är engelsk ! :D han e britt :D

2008-09-05 @ 11:31:52
URL: http://jennifere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0