Offer nr 2 - Mickis :D

Hej alla fantastiska läsare, jag vet att ni är många där ute som har längtat så länge efter vår blogg och nu är den ÄNTLIGEN  här! wihoo! :D
Genetengan som var hjärnan bakom namnet har ju redan berättat lite om sig själv, så nu är jag näste man på tur. Jag heter Mikaela, kallas för Mickis, Micki, Mickan etc. Kärt barn har många namn som det heter :) (Men om ni ropar "bäst" efter mig kmr jag också att reagera, oroa er inte!)
Precis som Louise spelar jag också fotboll och är med kompisar. Någon som jag kan "presentera" redan nu är Steini (hon heter egentligen Julia). Hon är typ som min andra halva, vet allt om mig och har precis lika tråkig humor som jag! Kommer antagligen nämna henne någon gång så då vet ni vem det är :P
Fast ni, Sigge och Jennifer vet ju redan vem det är.

Med den här bloggen hoppas vi bli Blondinbella2 men lite bättre. Man måste ju ha mål ... hahah
Jag som neger!

Kommentarer
Postat av: sigrid

jag alskar eran blogg redan!

2008-09-03 @ 21:57:21
Postat av: Lulu

va bra Sigrid. vi hoppas att du följer den lika flitigt som vi följer din!



pusssss

2008-09-04 @ 10:11:43
URL: http://nada.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0