Off to Work

Hola amigas!

Idag är det lördag och jag har inte gjort särskillt mycket kan jag säga. kollat lite tv och pluggat en aning också (för att inte behöva göra så mycket imorn). Klockan fyra börjar jag jobba på ICA så jag ska dra snart;) För er som inte vet så ligger min ICA bara en minut från mig, gångavstånd alltså;)

Juste, nu vet jag när jag ska till Bad Gastein med ICA-gänget. Jag hade önskat den 4e december men fick den 17. men det är väl sak samma. Återigen för er som inte vet, så är et så att vi har någo på ICA som heter fyrklövern. Det innebär att vi under ett år ska genomföra fyra olika grenar; smining, löpning, cykling och skridskoåkning. Än så länge har vi gjort de två förstnämnda. I alla fall, om man deltar i denna tävling (vilket i princip nästan alla gör:D --> duktigt!) så får man åka till Bad Gastein två dagar i december. Vi kommer bo på Salzburg Hof tror jag det heter, där det kommer finnas spa och lite annat gått (jag tror inte det blir nån tid för skidåkning tyvärr:(). Jaja, det ska i alla fall bli askul!!

Nu måste jag kila. Ni får ha en fortsatt underbar lördag! vi hörs:D

Puss

Å Sigrid: Din blogg äger också gumman!!

Lulu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0