och här kommer Camilla!


Hej hej, kul att ses! Jag är då nästa medlem att skriva:

Jag har hunnit fylla 17 det här året, inte så länge sedan faktiskt, och jag går i samma klass som de övriga proffsbloggarna ;) Själv är jag lite ny i yrket så vi får se hur det går.

Jag heter Camilla och kallas Camilla - lätt som en plätt :D Har faktiskt försökt kallas för Milla, Millis, Milou och jag kan hålla på och lägga till och ta bort bokstäver i evighet, men tyvärr, Camilla är och förblir det, för de flesta.
Nog om namn! Vad vill man veta om mig? Jag tycker om att vara med mina vänner, och jag tränar (okej jag FÖRSÖKER träna) regelbundet, men det är ju inte så lätt... Annars är jag ingen sportare som Lossan och Mickan (jag testar några nya), jag tappade allt sånt för några år sedan, men jag sjunger.
Hela denna vecka har vi franska vänner på besök. De skulle få bo hos oss så någon var tvungen att överge sitt rum och denna någon blev jag. Så nu bor jag hos min mormor, men hon serverar frukost, har en katt som gärna ligger och kelar och det tar inte ens 5 minuter att gå till skolan (underbart eftersom jag lider av kronisk tidsoptimism) så vem är jag att klaga?! Det är väldigt skönt att slippa hemma ett tag faktiskt ;)



Nog om mig nu, ni som av någon anledning hamnat här utan att känna oss, får lära er mer med tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0