Min pluttenutt

Nu ligger min katt här i mitt knä i sängen. Hon sover, sover så lugnt och fint :)
Har längtat efter henne så länge och nu är hon här. Så liten och fin!
När vi skulle åka hem med bilen efter att vi hade hämtat henne hos sin kattmamma och kattpappa i Vällingby så var hon ganska orolig och pep mycket. Tyckte lite synd om henne, föreställ er att av okäna människor tas ifrån sin mamma, pappa, syster och hem. Hennes syrra sprang efter henne när vi gick ut genom dörren, lite sorgligt. Men vi ska ta väl hand om henne!

Nu ska jag passa på att kela med henne för imorgon ska jag till pappa så då får jag inte se henne. Förövrigt ska hon sov i mitt rum inatt, får se hur det går :)




Kommentarer
Postat av: Milla

sötsötsöt

2008-09-17 @ 23:58:45
Postat av: Jennifer

fy fan vad sööt!

2008-09-19 @ 00:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0