KAOS

Tjoho!

Alltså guuuuud. Ni ska bara veta vilket kaos det är i vår klass just nu med alla våra nedrans projekt och inlämningar i alla ämnen. Vi har projekt i de amerikanska valen, Ungdomsparlamentet, en roman som heter Låt den rätta komma in, och säkert tusen till!! vad hände med att tvåan skulle vara det slappaste året på gymnasiet^^, hehe, dream on säger jag bara. Jag är rätt säker på att jag kommer gå in i väggen i slutet på den här terminen eller läsåret, jag blir stressad bara av att tänka på allt. Kan inte någon prins komma och rädda mig och föra mig långt, långt bort till ett lfjärran and där ordet plugg inte existerar:D? Jaja, det är väl bara att göra det bästa av situationen, inte ge upp helt enkelt!


Jag vill ha sommarlov igen!!

Nu ska jag titta lite på tv, äta middag och sedan övningsköra! Förvånad? hehe;)
Ha en bra kväll allesammans.

Pusskalas, Lulu

Kommentarer
Postat av: Sigrid

lossan! du kan ju alltid komma hit, haha..

Har ar det inte mycket plugg sa nu ska jag ut pa middag med mammsen..

pussar till er alla!

2008-09-18 @ 23:19:27
URL: http://sigridsusa.blogg.se/
Postat av: rammo

stackare, vi har också sjukt mycket just nu, men alla säger att tvåan är värst ju! det verkar den vara också.. :)

2008-09-19 @ 18:12:52
Postat av: Lulu

Sigrid: Det känns lockande kan jag säga!!



Rammo: Vad kul att du läser Rammo, det visste jag inte;) Jag kan bara tänka mig hur ni har det asså....blä

men nollningen va bra va? du nollade ju Alma! hon går i mitt lag sörru:P





Pusssssis

2008-09-20 @ 09:35:23
URL: http://nada.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0