Julia skriver

Haha

äntligen lyckas jag skriva lite :D

Sitter inne på mitt rum och chattar, fyy på mig, men men ska gå snart.
Lillebror skriker efter mjölk och just nu vill jag bara ha en goo espresso :).

Jennifer loggade precis in på msn, whoho, hon är aldrig inne nu för tiden, men verkar dock väldigt busy..

Har verkligen ingen fantasi nu, det måste ha berott på den otroligt långa dagen, PAIN IN MY BRAIN, jag skojjar inte. Spanska är ändå värst, så sjukt tråkig men jag vill fortfarande åka till Nerja fööör lite härligt verkar det ändå ;).

Måste bara säga att jag tycker det är så orättvist med klassfoton på olika skolor. Imorgon ska Daphne ta klassfoto och det är spex så nu har vi valt ut snyggaste oldschool-kläderna. Men fatta vad vår klass skulle muntras upp av lite barnsligheter ;P.

Ska gå nu, innan tjat bombarderar mina annars så harmoniska sinnen...not...

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0