Helluu

Det här blir bara ett kort inlägg, gott folk!
Helgen var rolig och behövlig. Steinis "shishaabend" i lördags, var jäkligt niiice (som anders sa hela tiden..). Hm,vet ej riktigt vad jag ska berätta utan att avslöja för mycket. Det hände lite och saker och det inte vissa saker. Bra förklaring va? :)
hahah, okej uselt försök av mig. Men det är tiden som distraherar mig, ska åka iväg på match om 20minuter. Till Tyresö, ska övningsköra. (Guu, va mkt tjat om övningskörnign det blri i den här bloggen.. nåja, när jag ändå är inne på det spåret kan jag meddela att jag körde inne i stan för första ggn i fredags. det gick galant, SÅKLART! :D)
Nej, men nu måste jag verklige börja packa ner mian grejer och sen sticka. Tyresö leder tabellen, för er som undrar. Vi får nog stryk. Men skitsamma, vi håller oss ändå kvar i division 3 så en torsk betyder nada ändå !

Fyfan vilket tråkgit inlägg, lovar att jag skriver ett mktmktmkt intressantare senare i veckan!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0