Helgen lider mot sitt slut:(

Tjenixen!

Jaha, då va helgen snart slut, det var ju tråkigt minst sagt. Jag har verkligen sovit ut i helgen så jag hoppas att jag är fit for fight för veckan;). Idag har jag pluggat några få timmar och sen begav jag mig till Lidingö med päronen för att besöka mina kära små kusiner Ludvig och Oskar.


Om några månader ska Ludde och Oskar få ett till syskon, ska bli sååååå roligt! :D:D:D

De har ett sånt där Wi-spel eller vad det heter så hela eftermiddagen var jag gubben Joda i Star Wars (verkligen jättekul, hehe). Efter det övningskörde jag lite där å in till stan och sen besökte jag min farmor en sväng. Jag känner att jag varit väldigt duktig idag som hälsat på nästan hela tjocka släkten;)

Å juste, min mor och far var på landet igår över dagen. Alltså, ni kan inte ana hur mycket svamp de har plockat, jag kommer tvingas äta svamp för resten av mitt liv! Fast det gör inte såå mycket för, till skillnade från lilla kräsna Mickis, så älskaaar jag svamp. Ja, svamp i alla dess former: smörsteka, på rostat bröd, i pasta, till kött, i soppa. You name it, svamp kan man äta till allt!! Mina favoriter är vanliga kantareller och Karl Johan......MUMS!!!!

Hoppas ni haft en bra helg ni med och inte har fööör stor ångest inför morgondagen då vi återvänder till våra vardagliga rutiner.

Puss på er!

/Lulu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0