hej igen

det var ett tag sen sist :P men ni har ju fått updates av micki och lollo så ni klara er. vet du jag tänkte faktiskt på att fråga dig (har ju haft en del problem med valet myself) men det kom jag på lite försent, för jag är nu ÄNTLIGEN klar!!! :D :D :D
hittade en sida "Ben's guide to the government - for kids" och  valde grades 9-12. och allt var mkt pedagogiskt haha

Idag var det mina småsyskons fördelsedag, de är tretton nu. Martin fick en iPod touch så han är överlycklig, och Carro fick en katt, så hon är om möjligt ännu gladare :D
Fast katten har inte kommit ännu, det blir nog till höstlovet så att hon kan vara hemma med den i början. Våran ... vad blir det nu.... mammas morbrors fru *puh* bor ute på landet och hon har bra koll på det här med kattungar eftersom hon känner alla där i krokarna, så hon ska kolla upp dem först och se så att det är friska, pigga så sötisar som vi ska titta på. :D :D men så länge så är jag gryyymt avundsjuk på mickis!

Igår var jag ute och åt med Carro och Emelie :)

Annars har det inte hänt så mycket den här helgen (utom att jag hat kommit ikapp i matten - efter mycket om och men :P)

Så nu är det bara att ta tag i den nya veckan :/
Pusspusspuss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0