HEEEEEEEEELG

Kära läsare, nu är den efterlängtade helgen här! Ska bli otroligt härligt ska jag be att få tala om! (Ville betona det i rubriken som ni kanske märkte..)
Just nu är jag på Lidingö, hos Steini - ensam. Ja, hon är inte hemma, inte hennes mamma heller, bara hennes katt och hund :)
Det låter kanske lite konstigt men efter skolan åkte vi hit och sen skulle hon iväg. (Hon åkte precis) Så jag stannar här tills pappa kommer. Då ska vi övningsköra, får se hur det går ...
Aja, men så då fick jag deras extra nyckel och så var det inge mer med det! Vi har känt varandra så länge så hennes hem är som mitt hem :D Tycker ni jag ska länsa kylen? Eller bränna ner huset? Hahahah, får se vad jag hittar på.
Imorgon ska jag hit igen (jag skrev ju förut att hon är som min andra hälft..:D) och då kommer också lite annat folk hit. Mest folk från tyska. Men då ska vi iaf ha "shishaabend" ( =vattenpipe-kväll). det blir nog kul.

Nu ska jag gå och snoka lite i hemmet, kanske hittar något kul!

//Mickis (de andra medlemmarna i bloggen har klagat på att jag aldrig skriver mitt namn efter inlägget, men jag skrev ju förut att varje gång ingen skriver namn så är det jag! Tycker det är ganska bra, tkr inte ni också det?:) )


Kommentarer
Postat av: Steini ♥

Jag älskar Mikaela Aspholm

2008-09-13 @ 13:02:27
URL: http://steinle.blogg.se/
Postat av: Steini ♥

det blir askul ikväll :D:D arrrggghh ich freu mich :D:D<3

2008-09-13 @ 13:03:06
URL: http://steinle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0