Halleluja moment

Tjena mors i en galosh!

Sitter framför tvn och spanar på idol. Jag saknar fan gamla juryn med sina halleluja moments:P, den nya är för tråkig, för snäll (moahahahah, jag gillar lite tuffare tag). Annars är det ju så himla kul att följa auditionerna, för i varje stad finns det alltid ett (stort) antal pundare och drön som kan allt annat utom att sjunga. Frågan är om de ställer upp frivilligt i programmet eller om de: 1. Gjort en vadslagning med sina kompisar? 2. Bara vill visa sitt medeikåta ansikte i tv? 3. Eller om de är allmänt dumma i huvudet och inte vet vad tusan de håller på med. Vad tror ni, har människor ingen självinsikt över huvudtaget? Haha, jag skrattar bara jag tänker på det;)


Step it up juryn!


Jaja, nog om det för ikväll. Annars så kan jag meddela att jag hatar onsdagar numera, för jag har nog aldrig varit så trött som denna eftermíddag (fast jag är pigg nu). Vi börjar liksom 8.45 och slutar 16.15, inte okej! Å sen är man ju inte hemma förrän vid kvart i fem-fem, trist säger jag bara.

Bara för att klaga lite till idag så måste jag nämna vårt tråkiga väder. What's up with that liksom. Kan vi inte få skymta lite sol och slippa det nedrans regnet hela tiden, Blä.

Nej nu ska jag återgå till IDOL!!!!

Puss på er alla!

/Lulu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0