Fredag!

Hellu!

Oh boy, nu var äntligen denna skolvecka slut, ÄNTLIGEN! Vi hade idrott sista timmen så nu är man lite lagom slut. För er som vet vem Bengan är på på skola (Sigrid och Jennifer) har jag äran att berätta att även vi flickor i S2 har honom nu. För nu är det nämligen mixade klasser så vi fick inte ha Christina:( Å Bengan är så nedrans jobbig, pratar hela tiden om att flickorna blir bättre och bättre och att "Hörrupp, passa bollen till flickorna nu också", blablabla.

Jaja, nu är det i alla fall snart dags för jobb på ICA för min del, ända till halv elva. Hoppas jag bara inte somnar mitt i "Var det bra så?".


Klart man jobbar på ICA, right? ;)

Ha en underbar fredag alla ni tusentals läsare därute! haha:D

/ Lulu








 


Kommentarer
Postat av: sigrid

Nej men va underbart att fa ha bengan!

men va hander med eg , blandat idrott. haha!

ni kommer i i alla fall fa mvg av bengan utan problem :D

Har uppdaterat bloggen nu, lossan! var inte orolig, Katie oroar sig over allt och ingenting!

2008-09-05 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0