Det är jag som är Louise

Hello cupcakes! (för att imitera modebloggarna)

Mitt namn är Louise, men om ni vill kan ni kalla mig Lollo, Lulu, Loumars, Genetengan, Schimpansen, Lossan eller ja, nåt annat fint;)
Jag går tvåan på gymnasiet med mina fantastiska vänner som jag delar denna blogg med. På fritiden spelar jag fotboll, jobbar på ICA, är med vännerna osv.

Detta är jag när jag visar mitt rätta jag!

Ni kanske undrar varför vi valde just namnet Nada till vår blogg. och sanningen är att det inte finns någon bra förklaring. Vi har länge försökt hitta på ett fyndigt namn, men läs mina läppar när jag säger att -Oh boy vad det är svårt! Så där satt vi en regnig dag i september (eller ja, det var faktiskt idag, hihi) och spånade som tokar när jag plötsligt kom på Nada -Bloggen om allt och ingenting. För det är just vad denna blogg är. Den må handla om ingenting för en del, men för somliga (t.ex. Jennifer och Sigrid - våra vänner och före detta klasskamrater utomlands) är den ett utav många effektiva kommunikationsmedel med oss.

Phuu, det här tar på krafterna. Det var allt för den här gången. Vi hörs!

PUSS.



Er Lulu


Kommentarer
Postat av: Malin

Naaajs Lollo att du skaffat blogg med dina vänner. Hoppas ni skriver en massa intressanta grejer så att ni får massor med läsare =)

2008-09-04 @ 20:07:31
URL: http://marioo.blogg.se/
Postat av: Lulu

Det hoppas vi med:D som mickis redan uttryckt det så ska vi bli Blondinbella2;)

2008-09-05 @ 15:30:13
URL: http://nada.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0