Bara två dagar kvar till helg!

Just nu är det match mellan Sverige och Ungern på Råsunda. Sverige leder med 2-0, yey! Svennarna som annars aldrig brukar göra mål.
Imorgon är det i alla fall torsdag, väldigt härligt! En dag närmare helg och så har vi dessutom sovmorgon. Börjar kl 10.55 och slutar 15.00, lite kompensation för dagens långa, jobbiga dag!

I have some big news också, vi ska få vår katt på onsdag!!! LÄÄÄNGTAAR! :) Ska bli otroligt kul, så som jag har längtat. Men har fortfarande inte kommit på något namn, några förslag? Det är en hona ...

Har inte så mycket mer att säga om denna dag, ska duscha nu, sen läsa några sidor naturkunskap och efter det är det Sex and the City! Hoppas det är ett avsnitt jag inte har sett...
Får se om jag överlever natten. Är så förkyld och täppt i näsan att jag knappt kan andas. Får sova med munnen öppen för att få lite luft, hahaha!

See you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0