Avundsjuka

Hej hopp i lingonskogen allihopa!

ÅÅhhh, jag är såå avundsjuk. För de som inte vet så befinner sig min käre bror i Singapore just nu (förövrigt mitt enda syskon). Han är där under höstterminen för att läsa några kurser som han annars skulle ha läst på Uppsala Universitet på ekonomlinjen. Men nu är han i alla fall där och därför håller vi kontakten via Skype. Nu har jag precis avslutat ett samtal med honom och tror ni inte att han är brun som en pepparkaka? Jag vill också vara brun! Jag vill också till solen, bada varje dag, käka på mysiga restauranger långt in på småtimmarna, ja you name it. Åhh, jag hoppas verkligen att vi åker dit och hälsar på. men kruxet är att han bara är i just Singapore till och med 3 december, därefter åker han någonannanstans i Asien så då blir det inte längre aktuellt att åka just dit. Men man skulle ju kunna åka till Thailand eller nåt, vore inte det wonderbart? Av vad jag har fått höra av Mickis så är frukten där to die for! Meloner, ananas, papaya, mango, ja allt du kan tänka dig!. För mig vore det en dröm då jag älskar frukt - jag är fruktansvärd, hihi.

Nä nu ska jag dränka mina sorger i ett stort, saftigt, underbart PLOMMON!

Hejsvejs.



/Lulu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0