0-0 mot BP:D

Hello sunshines!

Som sagt så spelar jag fotboll och imorse hade jag fotbollsmatch mot de skräckinjagande Brommapojkarna. BP är obesegrade i vår serie och vi spelade lika idag.....jippiyey för oss:D
Ikväll ska jag på middag hos min lilla vän Lillen (Josefin - namnet Lillen hittade jag på i åttan, sen dess är det Lillen för hela slanten), det ska bli väldigt trevligt! Vad ska ni göra ikväll?

Jag vill bara säga att jag är mycket tacksam över att inget hände Sigrid. Du är allt för mig!



Pussar!!

/Er Lulu

Kommentarer
Postat av: sigrid

du ar for gullig ibland lossan.. alskar att denna bild tog efter typ en dags vanskap med dig :D

puss puss till er alla

2008-09-07 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0