Utskottsdag - låter intressant va? ;)

Hej hopp!!

Lite dåligt uppdatering på sista tiden, jag vet, men all stress å plugget i skolan gör att suget efter bloggskrivande blir lite mindre om man säger så.
Idag har vi haft utskottsdag på Skärholmens Gymnasium där vi tillsammans med Kungsholmen och Scengymnasiet skulle göra en gruppmotion i resp. utskott. Jag var då ordförande i miljöutskottet och vår fråga var "Hur kan vi minska koldioxidutsläppen i Stockholm" - en gansak aktuell fråga som gjorde att många hade mycket och säga. Mickis var ledamöt i utskottet och hon hade sååååå mycket klokt att säga. Milla vet jag gjorde bra ifrån sig som ordförande i Utbildningsutskottet - trots att hon hade smärre panik vid lunchtid (men allt löste sig verkar det som;)).
Jaja, om två veckor är det i a f dags för Plenarsessionen på Kungsholmens gymn där runt 60-70 elever ska diskutera samtidigt, får väl se hur det går^^. Camilla har blivit utvald att sitta ordförande och tydligen hade Kristina sagt till henne att jag skulle bli tillfrågade också --> läskigt värre, tänk att bossa över en massa ungar som alla vill säga nåt:S, hihi.
buuu, nu är jag trött, ska kolla på Greys Anatomy om fem minuter och sen gå å lägga mig...förhoppningsvis, vi får se hur det går^^.


Jag föreställer mig det här, men jag tror nog att det inte blir riiiiiktigt så stort^^

Hejdå för den här gången, vi hörs snart igen!

Pussen/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0