Helgen v41

Kära blogg, det var länge sen jag skrev nu. Men som tur är, så är vi inte den ledande bloggen i bloggosfären så det är  inte såå många personer som påverkas av den dåliga uppdateringen!
En kort update från helgen: 
I fredags efter idrotten följde jag med Andreas till Västermalmsgallerian. Han skulle klaga på sin iPod och det är alltid ett nöje att lyssna på folk som klagar :) Så vi stod ett tag i affären och Andreas drog värsta argumentationstalet om varför han skulle få Ipoden reparerad och varför han skulle få nya hörlurar också. Tillsist fick han sin vilja igenom (som vanligt), så nu hoppas han bara på att få tillbaka den innan han åker till USA på höstlovet för annars får han sitta på planet i 12h utan någon musik, hahah! :D Skadeglädje
Efter det träffade jag Steini, vi åkte hem till mig för att senare på kvällen dra vidare till Aylins fest i Södertälje (!). Kvällen var helt ok, däremot inte natten ... Jag och Louise är ju med i skollaget fotboll och skulle därför åka till Gränna tidigt på lördagmorgonen.
Eftersom Södertälje ligger så långt bort bestämde jag mig för att sova över där, även om det inte blev så mycket sömn för min del. Var tvungen att gå hemifrån henne kl 05.15, så jag hann sova ungefär 1h30min på en matta med en filt. Så natten var inte den mest optimala. Sen så lyckades jag och Steini även bli osams, har inte pratat med henne sen dess...
Men även om jag var lite trött på lördagsmorgonen så var fotbollsturneringen i Gränna rolig och väldigt lyckad för tjejernas del. Vi vann alla matcher utom en, som slutade oavgjort, och släppte inte in ett endaste mål, vilket betydde att vi vann hela turneringen!! :D Jättekul! jag gjorde dessutom ett mål och en assist . :)

Jag kan också rapportera att vi har projektvecka nästa vecka, att det är Oktoberfest och att Julia snart fyller 18 år. Fullt upp med andra ord!
Puss hej
/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0