Projektvecka - me likey

hallå i stugan!

Ja, som sagt, projektvecka är så himla skönt. igår var jag hemma vid tolv, idag va jag hemma vid elva (efter att ha varit i skolan endast en timme - mycket skönt). så mickis, du var inte den enda som hade en härlig dag^^.

Vad gäller imorgon då?
Jo, på förmiddag fram till lunch är det skola, med redovisning av våra projektarbeten. därefter ska jag och camilla gå i stan (åtminstone - kanske nån mer som hänkar?). Millie är ju så desperat efter en ny och fräsch garderob, så hon måste hitta nåt trevligt^^.
på kvällen är det oktoberfest på café umbra på hornsgatan. den stora frågan är om man ska klä ut sig eller inte? i början av veckan orkade jag inte tänka på att klä ut mig....men efter att i eftermiddags ha letat efter lite olika kläder hemma, kanske jag trots allt ska vara utklädd till en så kallad Dirndl. Jag hittade lite olika plagg som nog ska fungera liksom, däribland ett förkläde (japp, de bär förkläden:P)

Lite olika Dirndlar (?):

   
    

lite inspiration i a f:)

Nu ska jag käka! puss!

Lullu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0