Pluggfri vecka!

Jag vill naturligtvis inte vara sämre än Louise och Camilla, så därför lägger jag upp en bild på mig med. :)
 Mikaela

Den blev lite sådär..inte helt nöjd, men men det kunde ha varit värre! Jag lägger upp klassfotot också för att se om det är bättre upplösning på den än Louises version.


Nu ska jag strax äta middag och sen gå och träna på gymmet. När jag skriver så, så känner jag mig som Sigrid eller jag tänker i alla fall på henne/dig då. För Sigge gick ju alltid till gymmet :) medans jag aldrig gör det eftersom jag tränar fotboll. Får se om det är givande. Men jag ska gå en "klass", Booty ngt hette den. Så det blir nog jobbigt och bra!

Förresten, Blondinbella tar ju en paus i bloggandet just nu för att hon "vill hinna andas" eller något i den stilen så det kanske är dags för oss att ta över? Vad tycker ni? ;)

Kommentarer
Postat av: milla

booty?! haha, interessant ;)

jag tycker ditt blev jättebra!

och lollos med ;D

2008-10-14 @ 23:31:19
Postat av: Jennifer

ah vad fina ni alla blev ju:) stolt man blir har borta haha vi tar bara gruppfoto har lagge rupp det nar det kommer. vem ar killen langst ner i hogra hornet? Filip? han sa ju typ sot ut vem de an ar, den nya killen kanske?

2008-10-16 @ 20:03:20
URL: http://jennifere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0