NYC

Nu är det härliga höstlovet äntligen här - underbart!
Imorgon åker jag till New York!! Ska bli jättekul :D har faktiskt aldrig varit i USA så det blir en upplevelse. Men tyvärr ska vi bara vara där i tre dagar, så det gäller att vara effektiv med shoppande och sightseeing.
Så idag har jag bara packat, övningskört och tittat på nya avsnitt av Gossip Girl. Men ska sanrt åka iväg och träffa Louise och Camilla hemma hos Louise. Där ska vi äta middag och sen gå  på bio, ska se Patrik 1,5 . Det blir mysigt :)



Jag ska ta en massa bilder när jag är där, så får ni se några av dem sen när jag kommer hem!
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

da kommer vi vara 9 timmar ifran varandra.. jag ska tanka pa dig!

men det ar ju typ omojligt att gora nyc pa tre dagar, haha

jag har vart dar i en vecka som langst och hann inte ans med halften.. men skippa turisteriet och ga rakt pa shoppingen, du kommer se nyc bara du gar utanfor hotelet :)

2008-10-27 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0