Lång dag ...

Ja, utskottsdagen idag var mycket jobbigare än jag hade tänkt mig. Som sagt, panik vid lunchtid, men sen kom man in lite i rollen och gruppen och det blev riktigt roligt! Ska bli intressant med nästa steg .....

Idag var en av mina dåliga dagar: jag HAR pluggat och men knappt fått något gjort. Vilket betyder att jag kommer bli TOTALT överkörd på debatten imorrn, men jag orkar verkligen inte :P
Nu tänkte jag kolla lite på f.r.i.e.n.d.s (kan inte få nog!) innan jag gå och lägger mig - jag är grymt trött!
Tyvärr har jag naturkunskap så jag får "bara" sova till 10 ;) 


och just det, för er utlänningar som jag nog inte har berättat det här för ännu så ...
... EN AV DE HÄR BLIR VÅR DEN 14 NOVEMBER:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0