Jag behöver skriva av mig lite

MUFFIN BAKERY!

Det är där jag planerar att spendera min projektvecka!

Den här veckan är som sagt projektvecka, ni minns ju hur det var förra året. Samma grupper som då (förutom lite finjusteringar i och med att det gått gamla - som ni!! - och kommit nya).
Temat för i år är : Ö S T E R S J Ö N. jag vet vad ni tänker; skittråkigt, och det är det, men inte riktigt så illa som jag trott.

Vi valde "Hur Nord Stream (den rysk-tyska pipeline som,förmodligen, ska dras genom Östersjön) på verkar miljön och det politiska klimatet?" eller i alla fall något i den stilen. Hitils ser veckan ut så här: 
Igår: googlade jag lite information och var sedan på MQ:s rea med mickis (OCH första lektionen hos Berit - sååå skönt att äntligen ha kommit igång)
Idag: hängde jag och större delen av min grupp på muffinbakery efter att ha lyssnat på en mattelärare och en biologilärares genomgångar om salthalten i vattnet (jag bryr mig verkligen inte)

förra året behövde man ju stanna kvar till kl 3, men nu får man gå när man känner för det YAY! (inte för att jag slutar så mkt tidigare i alla fall, men principen ;))

och idag kom skolfotona! 
färgerna är lätt rubbade, men annars ser det ut så här:






nästan likadant som förra året... men annars är jag nöjd ;) 
tänkte lägga upp klassens, åt er så ni får se,
men man ser inte nåt så ni får nöja er med att titta på mig ;)
lollo (?) skickar det säkert!






appropå ingenting: jag gick runt lite på stan (istället för att gå på SATS) för det finns snart ingenting kvar i min garderob som går att ha på mig. jag har på mig samma sak varannan dag och ja ni vet känslan!! i alla fall så går jag runt och letar efter VAD SOM HELST, men jag lovar det finns i n g e n t i n g, absolut i n g e n t i n g  i affärerna hellr. suck. varför är det så här när man verkligen är i behov att shopping??

ja, vilka problem man har!

Nu ska jag gå och ägna mig åt det enda som betyder något här i världen: vänner!!
(och då menar jag inte er eller så utan F.R.I.E.N.D.S: just nu är det säsong 3 - monica har gjort slut med richard, chandler är ihop med janice och ross <3 rachel. yay!)
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0