Imorgon gäller det!

Japp, imorgon är det dags för den lokala plenarsessionen som jag och Camilla ska vara ordföranden i. Vi ska vara på Kungsholmens Gymnasium runt elva och hålla på till fem ungefär tror jag - så bered er på att bli lagom trötta!
Jag är i alla fall lite nervös inför imorgon eftersom att vi ska leda så många personer, typ 60-70 pers :S. Tänk om ingen säger nåt, eller om ALLA pratar i mun på varann - då gäller det att slå näven i bordet (bildligt talat) och visa vem som bestämmer, hehe. hoppas i a f att allt går smärtfritt utan några större problem och att Kristina blir stolta över oss! :D

Blä vad jag är trött nu, att gå från halv nio till kvart över fyra är fan inte okej...

Btw, alla ni därute som såg Desperate Housewives igår kväll, visst slutade det riktigt konstigt ?- ska de liksom börja visa hela serien som om det vore fem år senare nu eller? helskumt....
Ikväll är det dags för grey's, blir säkert ett bra avsnitt (jag tycker fortfarande att serier är bra! - till skilland från före detta Grey's- freaket camilla som nu dissar serien totalt).

Pusspussssss, Lulu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0