Hur kan skolan förbättra psykisk ohälsa hos unga?

Eh..... det ska jag ägna min regniga söndag åt: tre A4 fördjupning. :(

och jag kan inte komma igång, jag klarar inte att skriva sånt här på bara nån timme, för mig tar det en HEL dag... det är svårt! mamma muttrade något om att "du måste bara komma igång" och det stämmer i och för sig, för det är precis det som INTE händer! jag sitter och gör annat (som nu, hur hamnade jag här?!) eller så sitter jag och TÄNKER på annat, bara stirrar, skriver en mening här och där, läser igenom faktan en gång till, och så pltsligt är klockan sen eftermiddag!

Jag fattar det inte?!

Förresten, 2 inlägg från Camilla på rad???? Nu får ni andra ta och skärpa er!  jag är ju den som skriver minst!! jag är verkligen inte nöjd med helgens prestationer från er! ;D
(och ni vill väl inte ha en tråd-monolog HÄR?? skynda er och skriv nu)

hoppas det finns någon som inte behöver plugga idag i alla fall .... <3

Kommentarer
Postat av: sigrid

Jag har bara en liten laxa idag, men forst ska jag aka och kolla pa fler homecomingdresses :D

2008-10-05 @ 16:16:58
Postat av: Jennifer

det lät faktiskt interessant den vill jag läsa när den är klar!

2008-10-07 @ 11:30:50
URL: http://jennifere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0