Åka iväg och slappna av

Ja, det skulle väl vara otroligt skönt och trevligt?

Jag och mamma håller på att titta runt på olika spa-ställen här i sthlm. förra året va vi på sturebadet och fick behandlingar och sånt.....sååå skönt:) nu funderar vi på Yasuragi i hasseludden (Sigge, du va väl där med din mammi?).
det skulle i alla fall vara sjuuukt skönt att få komma iväg en dag och bara slappna av med behandlingar och massage. Mamma har varit på yasuragi förut och hon tyckte det va super, så antagligen blir det det.

Snart börjar Grey's, det ska jag titta på!

Bu, pappa åkte på älgjakt precis, till Värmland --> det betyder att jag inte får skjuts imorn till skolan, blä (ja, javet, jag är bortskämd när det gäller skjuts hit och dit^^).

See you guys later alligator;)

pusspuss/Lulu

Kommentarer
Postat av: sigrid

ja! hasseludden ar toppen bra!

man gar runt dar i tofflor och kimona. de har varvattensbad utomhus som ar jatte mysigt bade pa kvallen och dagen.. god och nyttig mat ocksa!!

2008-10-15 @ 22:30:09
Postat av: milla

är nya bilden hos julia?

2008-10-16 @ 00:42:07
Postat av: milla

nej nu vet jag! det är hos anna-ida! :D

2008-10-16 @ 00:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0