Idol. Fotboll. Hard Rock Café. Lussebullar.

Fredagkväll. En lugn sådan. Är hemma.
Nu visar de vem som ska åka ut ur Idol. Har faktiskt tittat på det idag, annars har jag inte direkt följt det. Jag tror jag har sett 3 avsnitt eller så. Men de som är kvar är duktiga, bara 4personer kvar. Väldigt olika. Johan är väl den som sticker ut mest och hans fans är ju bara helt galna. En tjej började skrika och typ hyperventilera när Johan bara tittade på henne. Det kändes lite överdrivet. Vet inte om hon spelade eller bara är sån?

Aja. Imorgon har jag fotbolls turnering i Viksjö. Måste kliva upp 06.50, därför är jag hemma den här kvällen. Känns lite segt att inte få sova ut på en lördagmorgonen men men det ska bli kul imorgon :)
Cupen kommer vara hela dagen, finalen spelas först klockan 18.00 så jag hoppas nästan att vi inte går vidare :P haha. Fast det är klart det vore kul att vinna imorgon.
Sen på kvällen ska jag träffa en kompis och gå ut och käka. På söndag ska jag och Louise hem till Camilla där det ska bakas lussebullar! Muums, det är ju 1:a advent då!
Varje söndag brukar annars bara vara plugg-&idrottsdag för mig.  Men brukar ändå aldrig få så mycket gjort så det känns skönt att inte bara sitta hemma och dega.

Nu måste jag packa min grejer till imorgon.
God natt
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0