Tisdag 4/11-08

Idag är det tisdagen den 4 november, datumet som kommer ändra en hel del i världen. Det är ju nämligen det amerikanska valet och inatt avgörs det! Obama eller McCain, vem blir USAs nästa president? Spännande. Och kanske ännu mer spännande för vår käre-snart-halvamerikanska (typ..) vän $igrid som är bosatt där.

Men det är inte bara val idag utan jag hade även min tyska steg4 tentning och Camilla, Louise och Andreas var på UP. Angående tyskan så gick det bra tror jag, borde nog fixa mvg... Annars är det ett stoooort misslyckande. Nåja, vi får se! :)
Pga UP grejen så var ju inte C, L och A i skolan, inte heller Julia, för hon är sjuk. Så jag kände mig nästan lite ensam, hahah. Men jag hade i och för sig bara två lektioner eftersom prövningen slutade först kl 13.00

Snart ska jag ut och hoppa hopprep 15min. Jag har fått den uppgiften av min målvaktstränare, tydligen ska man få bättre spänst utav det. Hoppas det hjälper, för 15minuters hoppreps hoppande i sträck är faktiskt ganska jobbigt!

Tjingeling!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0