Slappvecka - nödvändigt

Ja så känner jag just nu att höstlovet har varit för mig. en vecka att återhämta sig från allt plugg och stress och bara varva ner och samla nya krafter.
Jag blev dock väldigt besviken när mamma sa att alla spa-anläggningar som vi kunde tänka oss att spendera en dag på var totalt fullbokade! så min efterlängtade "Svenska klassiker" dvs 50min massage vart inte av alltså:(
menmen, det var bara att gilla läget så jag å mamma hade istället en mysig mammadotter-dag med lunch, lite shoppnig å bio (vi såg High school musical 3 - hahah mickis!). jag fick ett bar stövlar av mami som kompensation för den misslyckade spa-dagen;)

annars har jag inte gjort så mycket den här veckan - träffat goda vänner som jag inte sett på några veckor å så, ja ni vet..

dock har jag inte träffat camilla - för hon dissade mig för att måla sitt rum;) haha nejdå, men det har varit så tomt här hemma, alla har ju varit bortresta!

men nu ska jag ta vara på de sista timmarna som återstår av lovet genom att bädda ner mig framför soffan och tvn^^

pussar från er Lulu

Kommentarer
Postat av: sigrid

jag vill se bilder pa stovlarna lossan!!

2008-11-02 @ 18:28:19
Postat av: Milla

L! nu ska jag ägna hela nästa vecka åt dig istället för mitt rum är FÄRDIGMÅLAT !!!!! så i'll make it up to you <3 ;)

2008-11-02 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0