"Jag har DYSEXI"

Hello world!
För första gången i världshistorien skriver vi; Camilla, Mikaela och Louise ett blogginlägg tillsammans. Vi är hemma hos Louise denna lördagafton. Mysigt :)
Mikaela och Louise åt middag här på Söder. Sen kom Camilla från en släktmiddag lite halvfull sådär. Louise och Mickis drack upp vodkan som Mikaela fick av hennes käre vän Steini. Och nu dricks det lite vin.
Lite glada i hatten är vi nu.
Louise har en såndär fin "anslagstavla" där man kan skriva saker och sen sudda ut. En whitebord. Mikaela skulle skriva "Sug min Balle", en kommentar till ngt Camilla hade skrivit men det blev istället "sug min bale". Därav skulle M skriva "Förlåt för att jag Dyslexi" eftersom C hade skrivit ngt elakt, men det blev istället "Förlåt för att jag Dysexi". ojojoj. hon kanske verkligen har dysLexi?

Vi återkommer senare.
puss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0