Hej alla glada!

Lulu is in da house och hon är ganska pigg faktiskt! har nämligen sovit bra och länge inatt;)

Idag har jag utvecklingssamtal med Rudin, hoppas det går smärtfritt. pappa ska ju vara med och han brukar faktiskt inte vara SÅ pinsam, ahah.

imorn är det dags för Centrala Ungdomsparlamentet där jag nu blivit ordförnde i Justitieutskottet - typ det värsta ever, på utskottsdagen satt de flesta och sov liksom (eftersom det var frivilligt kan man jiu tycka tt de som var där borde varit motiverade). Så vi får hoppas att alla de som ska skrva tal har skrivit de och kommer till stadshuset på fredag - annars är vi screwed.

Jag måste få gratulera Jennifer som har tagit körkort i england - way to go! nu är du ju värsta vuxen! egen bil å allt:D (bara 4 månader kvar till sjag får ta körkort, tills jag fyller 18!! jippi!!)

Ha det fint allesammans så hörs vi snart

/Lulu


Kommentarer
Postat av: jultomten

godis till alla!!

2008-11-16 @ 23:38:04
Postat av: Lulu

haha, är det du mickis som gömmer dig bakom "jultomten" ^^

2008-11-17 @ 19:09:28
URL: http://nada.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack :D:D

2008-11-20 @ 20:16:34
URL: http://jennifere.blogg.se/
Postat av: jultomten

ha ha åh nej, du kommer aldrig lista ut vem det är...

2008-11-28 @ 23:26:08
Postat av: Lulu

Vi vet nog vem du är din lille rackabaj

2008-11-30 @ 18:15:04
URL: http://nada.webblogg.se/
Postat av: jultomten

ha ha ha i doubt that.. :)

2008-11-30 @ 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0