Bad day

Idag har det varit en dålig dag för mig, men sen på slutet av dagen fick jag som en slags belöning. :) Ska strax berätta vad det var för ngt ...
Dagen började med att jag var tvungen att stressa ner till bussen, i all min stress så tappade jag min väska rakt på marken när jag letade efter min mobil som jag inte överlever utan. När jag hade plockat ihop allt kutade jag ner till bussen som jag precis hann till. Sen när jag kommer fram till pendeltåget så har jag faktiskt turen att hinna med ett tidigare tåg, men bara för att det tåget är 1h30min (!!) försenat. Helt sjukt.
För att inte missa det här tåget och sen behöva vänta jättelänge på mitt egentliga tåg som var 30min försenat sprang jag allt vad jag hade till tåget. Självklart ska jag då IGEN tappa min väska och min iPod flyger ut och hamnar någonstans på golvet vid spärrarna. De andra människorna som stod där stirrade bara på mig när jag virrig och stressad som en höna letade efter min iPod som låg där någonstans. Men att ens tänka tanken att kanske hjälpa mig föll ingen in - jävla svenskar! Skitsamma jag klarar mig själv. Hittade min kära iPod och sprang allt vad jag hade till tåget. Som tur var hann jag, och tåget började rulla, dock väääldigt långsamt. Då passade jag på att byta skor, det tyckte alla svenskar var mycket konstigt och satt och stirrade på mig. Men varsågoda, jag bryr mig inte.
Väl framme vid Rådmansgatan så måste jag och Zandra fortsätta skynda oss vilket leder till att Z faller pladask på rulltrappan. Det var i alla fall ganska kul, hahhah :).
PÅ mattelektionen sen orkar jag inte göra någonting då jag har ont i huvudet utan satt där bara alldelles paralyserad och stirrade på talen jag inte kunde lösa.
Sen på svenskalektionen blir jag totalsågad av vår lärare som tycker att allt jag hade skrivit var helt fel. Fy skäms på mig! Det var uppiggande denna dag!
Vad som mer bör nämnas till denna dåliga dag var att samma lärare några lektioner innan hade börjat gråta framför oss. Och det enda jag kunde tänka på var att inte flina.. Vad hemsk jag är.

"Belöningen" då. Jag behöver inte gå till skolan förräns 14.00 imorgon, och då är det inte ens vanlig skola utan spinning. hehe. Känns ju i alla fall skönt att få sova lite grann. Och så åt jag precis lite prinsesstårta till efterrätt, det var smarrigt!

När jag ändå är på G kan jag ju tala om att alla mina lov framöver är bokade, känns jättekul! :)
Jullov: Thailand
Sportlov: Fjällen
Veckan innan påsklovet: Träningsläger Spanien med fotbollen (får se om jag åker)
Påsklov: Alperna, Italien
Sen kommer väl sommarlovet? Ja, det är inte helt utformat ännu, men en del :D till exempel EU-Dim, vilket innebär 1månad i München!


Jag gillar alla Camillas alla olika poser på fyllan ;) hahah. Synd bara att hon inte ska till München med mig utan till Aix med Louise. Då kmr hon nog bjuda på många sådana här poser. Gud så kul, ska be Louise att dokumtera varje ögonblick! :D

/M


Kommentarer
Postat av: milla

HAHA! jag älskar dina inlägg mickis, alltid lika kul att läsa ;D

fastän ajg själv är en av de "jävla svenskarn" så håller jag med dig! vi är för lama :P

och idag hade du dålig dag igen :( ingen bra vecka? nästa ska vi se till blir kul dock ;)



nej, det som är synd är inte vart jag ska utan att du åker till munchen, känn grupptrycket och börja på franska!!

<33



(och fina bilder haha, men var hittade du dem?)

2008-11-21 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0